Wybierz producenta

  • Aqua-Trend
  • Aquaforest
  • Grotech
  • Jebao
  • Kent Marine
  • Pacyfic Sun
  • Zetlight

Przed złożeniem zamówienia za pośrednictwem strony www.seagarden.pl klient ma prawo do negocjacji wszelkich zapisów umowy z działającym w jej ramach internetowym sklepem zoologicznym, w tym również tych zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Tego rodzaju negocjacje powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres siedziby firmy sprawjącej pieczę nad Sklepem (Seagarden Mirosłąw Brylski, ul Boh.Getta 27 58-260 Bielawa).W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy Regulamin i stosowne przepisy prawa.

 

I. Postanowienia ogólne:

 

I.1. Właścicielem internetowego sklepu "SeaGarden", zwanego dalej "Sklepem", jest firma Seagarden Mirosłąw Brylski, ul Boh.Getta 27 58-260 Bielawa, zarejestrowana pod numerem NIP: 8821935049 i REGON: 022525783. 

I.2. Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży w Sklepie, a złożenie zamówienia lub rejestracja na stronie seagarden.pl są równoznaczne z akceptacją zapisów Regulaminu, Polityki prywatności oraz Polityki plików cookies.

 

I.3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian zapisów zawartych w Regulaminie. Wszelkie tego rodzaju zmiany obowiązują od daty ich publikacji na stronie Sklepu. Zamówienia, które zostaną złożone przed datą wprowadzenia ostatnich zmian do Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

 

II. Oferta Sklepu - produkty i ich ceny:

 

II.1. Główną ofertę sklepu stanowią zwierzęta morskie oraz różnego rodzaju artykuły zoologiczne. Pewnego rodzaju dopełnieniem asortymentu są także produkty, które można spotkać w różnorodnych punkatach zajmujących się dystrybucją produktów z certyfikatami ekologicznymi.

 

II.2. Sprzedaży podlegają wszystkie produkty przedstawione w ofercie Sklepu i posiadające status "dostępnych" w momencie składania zamówienia.

 

II.3. W przypadku, gdy dany produkt posiada status "niedostępny", możliwe jest złożenie zapytania o jego dostępność poprzez formularz znajdujący się bezpośrednio pod opisem danego towaru lub poprzez wystosowanie wiadomości e-mail na adres: biuro@seagarden.pl

 

II.4. Produkty całkowicie wycofane z oferty są także wycofywane ze strony internetowej Sklepu, jeśli więc dany towar posiada status "niedostępny", najprawdopodobniej jego braki zostaną uzupełnione, kiedy tylko będzie to możliwe.

 

II.5. Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe, chyba że opis produktu wskazuje inaczej. Cały asortyment sprzedawany za pośrednictwem strony Segarden.pl został legalnie wprowadzony na rynek polski.

 

II.6. Niezwykle ważne jest dla nas, aby wszelkie informacje zawarte na stronie naszego Sklepu były aktualne i zgodne z prawdą. Zdjęcia oferowanych produktów mają za zadanie wyłącznie zobrazowanie ich wyglądu i mogą różnić się w pewnych szczegółach od oryginałów na nich zilustrowanych i stanowiących przedmiot oferty Sklepu.

 

II.7. Ceny zamieszczone na stronach Sklepu są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Mogą one również w każdej chwili ulec zmianie, niekoniecznie z przyczyn zależnych od Sklepu np. z powodu zmian kursów walut czy też zmian cen w hurtowni lub bezpośrednio u danego producenta. Cena danego towaru jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

 

II.8. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian cen oferowanych produktów, jak również przeprowadzania i odwoływania promocji oraz wprowadzania w nich zmian. Operacje tego rodzaju nie mają wpływu na ceny towarów zawarte w zamówieniach złożonych przed datą zaistnienia zmian cenowych. Ponadto klient składający zamówienie przed zmianą warunków promocji lub bezpośrednio przed jej likwidacją korzysta z niej na takich zasadach, jakie obowiązywały w momencie złożenia zamówienia.

 

II.9. Podane ceny towarów są cenami brutto (uwzględniają aktualnie obowiązujące stawki podatku VAT) i nie uwzględniają kosztów pakowania oraz wysyłki.

 

III. Formy płatności za zamówienie (towar + koszty dostawy):

 

III.1. Dla Państwa wygody przewidzieliśmy następujące formy płatności:

 

- przelew na konto firmowe Sklepu:


SeaGarden Mirosław Brylski

Ul. Boh.Getta 27

58-260 Bielawa

Konto
Idea Bank 57 1950 0001 2006 1318 1987 0002 

- przedpłata przelewem przed planowanym odbiorem osobistym danego towaru (w takim przypadku czekamy aż wpłata zostanie zasięgowana na koncie firmowym Sklepu bądź prosimy klienta o okazanie potwierdzenia wykonania przelewu i weryfikujemy dane na nim zawarte),

 

- płatność gotówką przy odbiorze danego towaru w sklepie stacjonarnym.

 

III.2. W przypadku odbioru osobistego klient oczywiście płaci wyłącznie za zakupione towary, nie pokrywając kosztów pakowania ani wysyłki.

 

IV. Składanie zamówień i ich realizacja:

 

IV.1. Zamówienie polegające na wysłaniu towaru do określonego punktu za pośrednictwem firmy kurierskiej, paczkomatów lub PKP/PKS jest zwykle realizowane na przestrzeni od jednego do pięciu dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym lub od momentu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek wysyłanych za pobraniem. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec przedłużeniu nawet do czternastu dni roboczych, o czym kupujący zostanie poinformowany. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji kupujący ma prawo zrezygnowania ze złożonego zamówienia w ciągu dwudziestu czterech godzin od otrzymania informacji o opóźnieniu wysyłki, chyba że informacja o ewentualnych opóźnieniach w realizacji zamówień pojawiła się w komunikatach na stronie głównej Sklepu jeszcze przed złożeniem przez niego zamówienia. Zawsze staramy się jednak realizować zamówienia jak najszybciej, zwłaszcza jeśli klient zaznacza, iż zależy mu na czasie. Aby nieco przyspieszyć realizację zamówienia, klient może przesłać na nasz adres e-mail: biuro@seagarden.pl potwierdzenie zlecenia przelewu na konto Sklepu. Po jego weryfikacji Sklep może szybciej przystąpić do nadania przesyłki, nie czekając na zaksięgowanie wpłaty.

 

IV.2. W przypadku odbiorów osobistych towarów na terenie Bielawy i okolic Sklep realizuje dowozy towarów na bieżąco, wcześniej umawiając się z klientem drogą e-mailową bądź telefoniczną. 

IV.3. Zamówienia należy składać za pośrednictwem strony Seagarden.pl. Umowę pomiędzy Sklepem a klientem uważa się za zawartą wraz z wciśnięciem przycisku "Zamów" dostępnego pod formularzem, w którym podaje się dane osobowe w momencie składania zamówienia. 

 

IV.4. Rejestracja w Sklepie nie jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia. Jest natomiast zalecana w przypadku częstych powrotów do Sklepu, gdyż dzięki niej składanie kolejnych zamówień jest procesem szybszym.

 

IV.5. Warunkiem koniecznym do rejestracji w Sklepie, jak i bezkonfliktowej realizacji zamówienia jest podanie PRAWDZIWYCH informacji. W innym przypadku konto lub określone zamówienie, po wcześniejszej weryfikacji, zostanie usunięte. Formularz zamówienia, w zależności od wyboru opcji dostawy, wymaga danych koniecznych do jego realizacji.

 

IV.6. Przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone drogą elektroniczną. Klient będzie również na bieżąco informowany o statusie realizacji zamówienia.

 

IV.7. Na wpłaty za zamówienie czekamy w terminie siedmiu dni od jego złożenia. Jeżeli po tym czasie nie odnotujemy wpływu należnych środków pieniężnych, dane zamówienie zostaje anulowane. W wyjątkowych przypadkach jednak istnieje możliwość wydłużenia okresu zapłaty i przetrzymania określonych produktów dla klienta. Wydłużenie to jednak nie może obejmować okresu dłuższego niż 14 dni.

 

IV.8. Nie wysyłamy towarów poza granice Polski.

 

V. Koszty wysyłki / dowóz towarów / odbiór osobisty:

Od 300 PLN wysyłka GRATIS !

 

V.1. Towary wysyłamy za pośrednictem firmy kurierskiej "UPS" , Paczkomatów InPost lub PKP/PKS

V.2. Warunki dostawy zwierząt:

- Paczką PKP i PKS z następujących stacji  Wrocław*, Bielawa, Dzierżoniów, Świdnica, Łagiewniki, Ząbkowice Śląskie, Jaworzyna Śląska

- Kurierem UPS lub DHL z gwarantowaną dostawą w 24h. Nie realizujemy wysyłek zwierząt kurierem w piątek. Wysyłki zwierząt kurierem uzależnione są od prognozowanej temperatury.

- W przepadku niskich temperatur zwierzęta są wysyłane w styropianowych pudłach wraz z Heat Pack (zapewnia odpowiednią temperaturę wewnątrz pudła)

- Firma SeaGarden nie realizuje wysyłek za pobraniem.

- Koszt wysyłki zwierząt PKP/PKS 40zł.

- Koszt wysyłki zwierząt kurierem UPS (24h) 30zł.

- Koszt wysyłki pozostałych towarów kurierem (24h-48h) 16 zł.

 

*) Po ustaleniu z klientem wysyłka z stacji Wrocław Główny. W terminie dogodnym dla Klienta i sklepu SeaGarden.

 

Maksymalna waga paczki w przypadku wysyłki kurierem wynosi 30 kg. Jeżeli zamówienie nie zmieści się w jednej paczce, klient zostaje o tym fakcie niezwłocznie poinformowany drogą e-mailową bądź telefoniczną i za każdą kolejną paczkę zobowiązany jest zapłacić 16 zł brutto, jeśli tylko nadal będzie zainteresowany realizacją całego zamówienia. 

 

V.3. Sklep NIE ZARABIA poprzez zawyżanie kosztów przesyłki. W cenę, jaką sklep ponosi za nadanie przesyłki, wliczony jest jedynie symboliczny koszt materiałów pakowania zamówienia.

 

V.4. Istnieje możliwość osobistego odbioru towarów na terenie w sklepie stacjonarnym.

 

V.5. Z chwilą odebrania przesyłki klient obowiązkowo otrzymuje dowód zakupu oraz gwarancję i instrukcję obsługi (jeżeli te są dodane do danego towaru).

 

VI. Zwroty i reklamacje:

 

VI.1. Wszystkie oferowane przez nas w ramach Sklepu towary są fabrycznie nowe i - o ile na dany towar udzielana jest gwarancja - objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera.

 

VI.2. Jeżeli towar zostanie uszkodzony w wyniku nieudolnego transportu, klient powinien na adres e-mail Sklepu wystosować wiadomość informującą o zaistniałej sytuacji oraz dołączyć do niej zdjęcia dokumentujące uszkodzenia. Klient ma obowiązek otworzyć przesyłkę w obecności kuriera oraz w przypadku wystąpienia uszkodzeń sporządzić protokół, który jest potrzebny Sklepowi w walce o odszkodowanie za zniszczone produkty.

 

VI.3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, które są przez użytkownika obsługiwane zgodnie z instrukcją, są sformułowane w warunkach gwarancji producenta, dystrybutora lub importera towaru.

 

VI.4. W przypadku, gdy dostarczony towar będzie posiadał wady, klient ma prawo złożyć na niego stosowną reklamację. W takiej sytuacji klient zobowiązany jest skontaktować się ze sklepem telefonicznie bądź poprzez wystosowanie wiadomości e-mail na adres: biuro@seagarden.pl ,a następnie - po otrzymaniu potwierdzenia o przyjęciu przez Sklep danej informacji - odesłać wadliwy produkt wraz z dowodem jego zakupu (paragon, rachunek, faktura lub wyciąg z banku dokumentujący przelew na konto sklepu itp.) i opisem problemu na nasz adres korespondencyjny. Sklep w ciągu czternastu dni ustosunkuje się do danej reklamacji. W sytuacji, gdy Sklep uzna daną reklamację, klient ma prawo do wymiany towaru na taki, który będzie pozbawiony wad lub do zwrotu pieniędzy za dany towar. Sklep nie zwraca kosztów poniesionych w związku z wysyłką reklamowanego produktu, w przypadku odmowy uznania reklamacji. Klientowi zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy.

 

VI.5. Reklamacji wynikających z powodu różnic wyglądu towaru na stronie internetowej, spowodowanych np. różnymi ustawieniami monitora, nie uwzględnia się.

VI.6. Żywe zwierzęta nie podlegają zwrotowi i reklamacji.

VI.7. Zwierzęta są pakowane maksymalnie godzinę przed wysyłką. Umieszczane są w boxach, które zabezpieczają je przed zmianą temperatury jak i uszkodzeniami.
Zwierzęta posiadają wystarczającą ilość powietrza aby bezpiecznie przetrwać podróż.
Termin wysyłki jest ustalany indywidualnie w porozumieniu z Klientem.


VI.8. Transport żywych zwierząt jest związany z ryzykiem ich zdechnięcia w wyniku czynników nie zależnych od sklepu SeaGarden i nie podlega reklamacji. Sklep SeaGarden dokłada wszelkich starań aby takie sytuacje nie miały miejsca.

 

 

VI.9. Klient ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do czternastu dni od ich wydania, zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Prawo to nie przysługuje w razie świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta. Zwrot towaru odbywa się wyłącznie na koszt zwracającego. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest pisemne oświadczenie dołączone do zwracanych towarów. Zwrot zapłaconej kwoty za przedmiot dokonywany jest przelewem na wskazany rachunek bankowy w terminie do siedmiu dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy SeaGraden. Towar prosimy odesłać listem poleconym lub inna przesyłką rejestrowaną.

 

VI.10. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.

 

VII. Formularz rejestracyjny / złożenie zamówienia w Sklepie a ochrona danych osobowych:

 

VII.1. Wypełnienie oraz przesłanie formularza rejestracyjnego, jak również złożenie zamówienia bez rejestracji konta, jest równoznaczne z wyrażeniem przez klienta zgody na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych. Jest to konieczne w celu prawidłowego wykonania czynności związanych z obsługą zamówień, które klient złożył, zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, Dz.U. Nr 133, poz. 883.

 

VII.2. Wszelkie dane osobowe podane przez klienta nie będą udostępniane osobom trzecim zgodnie z zapisami wyżej wymienionej Ustawy o ochronie danych osobowych.

 

VIII. Rozstrzyganie sporów pomiędzy Sklepem a klientem:

 

VIII.1. Wszelkie spory wynikłe z umów sprzedaży między Sklepem a klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak takie rozwiązanie z różnych przyczyn nie jest możliwe lub też przeprowadzane negocjacje są niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).

 

Wszelkie pytania i uwagi dotyczące regulaminu prosimy kierować na adres: biuro@seagarden.pl

 

Aktualizacja Regulaminu: 15 maja 2015 roku (godz. 14:00)